Subject: FW: Käsunuduslepingu nr 1-9/18/1482-1 - Täitmistagatise tagastamise nõue
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 14:11:57 +0200

From: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 28, 2024 1:28 PM
To: Krista Maamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Käsunuduslepingu nr 1-9/18/1482-1 - Täitmistagatise
tagastamise nõue

Tere

Palun tagastada täitmistagatis

Tervitades

Viktor Kisseljov

Juhataja

Teehoiuteenistuse põhja osakond

+372 53040065

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

                         Transpordiamet

From: Kern, Jürgen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 28, 2024 12:48 PM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Käsunuduslepingu nr 1-9/18/1482-1 - Täitmistagatise
tagastamise nõue

Tere!

Jah 2023 aastal sai läbiviidud nii korrapärane ülevaatus kevadel kui ka
garantiiaja lõpu eelne ülevaatus sügisel. Edastan ka mõlemad aktid.

Parimat!

Jürgen Kern

Abiinsener

Sweco EST OÜ | Tallinn

 <https://www.sweco.ee/privaatsus-poliitika/> Sweco andmekaitsepõhimõtete
ja isikuandmete töötlemise kohta saad lugeda siit.

From: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 27, 2024 2:57 PM
To: Kern, Jürgen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Käsunuduslepingu nr 1-9/18/1482-1 - Täitmistagatise
tagastamise nõue

Tere

Kas Insener on korraldanud ja läbi viinud garantiiaegse ülevaatuse enne
objekti garantiiperioodi lõppu?

Lugupidamisega

Viktor Kisseljov

Juhataja

Teehoiuteenistuse põhja osakond

+372 5304 0065

www.transpordiamet.ee
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.transpordiamet.ee/__;!!HBVxBjZwpQ!y
Bohg07y7y2i49yWgRBZtT_I0qIq57x2smM_zeYizIRr5Er8J299Tzj9cAM3r5SUtqnI_vYVqcs
_iCC9zfG7eOlws3MZ5sqYGMAB0Q$>

                         Transpordiamet

From: Kern, Jürgen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 26, 2024 5:03 PM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Käsunuduslepingu nr 1-9/18/1482-1 - Täitmistagatise tagastamise
nõue

Tere!

Seoses garantiiperioodi lõpuga esitan täitmistagatise tagastamise nõude.
Kuna tundub et Indrek Sihver enam Transpordiametis ei tööta, siis saadan
Teile.

Parimat!

Jürgen Kern

Abiinsener

Sweco EST OÜ | Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.sweco.ee> www.sweco.ee

Registrikood: 10633373 | Reg. Kontor: Tallin

 <https://www.sweco.ee/privaatsus-poliitika/> Sweco andmekaitsepõhimõtete
ja isikuandmete töötlemise kohta saad lugeda siit.